środa, 21 lipca 2010

Jak zwykle pierwszy post jest najtrudniejszy

Witam na blogu i od razu krótko o sobie. Na imię mam Sławek, moją pasją są wędrówki w miejsca nieznane i uwiecznianie tego na zdjęciach, czyli inaczej mówiąc fotografia. Blog ten ma w założeniu stanowić kontynuację strony waszczuk.nazwa.pl na której przez 4 lata zamieszczałem różne moje zdjęcia. Niestety choć strona zdobyła pewną popularność, a zwłaszcza galerie szybów kopalnianych, to stwierdziłem że wkradło się do niej za dużo chaosu i w pewnym momencie przedstawiała wszystko: od zdjęć bałwanów po architekturę starożytnej Grecji. Podjąłem decyzję o zaprzestaniu utrzymywania tej strony i mam nadzieję że układ blogowy trochę lepiej się sprawdzi. O czym ten blog będzie - a więc głównie o Śląsku przemijającym i temu co zostało jeszcze z dawnych lat. Od czasu do czasu wrzucę jakieś zdjęcia z gór, czy ciekawych miejsc odwiedzonych przeze mnie. kilka pierwszych postów będzie bardziej wprowadzających niż "zdjęciowych", ale mam nadzieję że nie zanudzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz