sobota, 14 sierpnia 2010

Jaworzno - pozostałości KWK Jan Kanty


Przeglądając archiwa zdjęć z tego roku natknąłem się na fotografie które zrobiłem jeżdżąc przez ponad tydzień do szpitala w Jaworznie. Wszystko się skończyło szczęśliwie i ostatniego dnia gdy jechałem już po odbiór bliskich zatrzymałem się przed EURO-CASH-em w Jaworznie aby uwiecznić to co pozostało z dużej niegdyś kopalni. Dwie wieże wyciągowe, nawet w niezłym stanie, nawet jedna pomalowana. Może jeszcze kiedyś tam pojadę zrobić lepsze zdjęcia choć to od około 50 km od Zabrza. Jadąc dalej w kierunku centrum Jaworzna mój GPS zgłupiał. Fakt nie miałem aktualnej mapy, ale gdy w domu analizowałem sytuację na MAPSOURCE, okazało się że przejeżdżałem przez teren kolejnej byłej kopalni - Jaworzno. O niej jednak nic nie napiszę ponad to że podobno kiedyś była.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz